Příležitost Zóna opět na výsluní

26.08.2014 22:54

Od poslední novinky uběhlo mnoho měsíců. Nicméně některé věci se nezastavily, třebaže se má současná literární aktivita nedá s roky 2011 - 2013 vůbec srovnávat. Pravdou ovšem je, že kromě překladů na Fallout: Equestria jsem se začal znovu věnovat ještě mým S.T.A.L.K.E.R.ským projektům, zejména Příležitosti Zóně. Nedávno publikovaná čtrnáctá kapitolka měla docela úspěch a to mi dodalo na náladě i motivaci opět něco začít tvořit. Velmi mě těší váš zájem a také mě velice těší, že jsem opět v tvůrčí literární náladě, která mi před tím docela chyběla. Nemohu zaručit pravidelnost kapitol, mohu ale říci, že opět přibude pár dalších a to rozhodně dříve než za půl roku. Ve hře je i možné vrácení se k povídce Soudruhu, bratře, ty parchante, která stále čeká na své výsluní a především svůj závěr.